Ηλεκτρική ρόδα

Η γρήγορη, εύκολη, οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον μετακίνηση μέσα στις πόλεις αποτελεί πλέον στόχο όλο και περισσότερων καταναλωτών. Έτσι λοιπόν βλέπουμε πως διάφορα μικρά ηλεκτρικά οχήματα, όπως τα ηλεκτρικά πατίνια, τα ηλεκτρικά ποδήλατα κ.α., ολοένα και αυξάνονται. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί ακόμα ένα καινούριο που δεν είναι άλλο από την ηλεκτρική ρόδα ή το ηλεκτρικό μονόκυκλο ή unicycle στα αγγλικά.

Τι είναι το ηλεκτρικό μονόκυκλο

Η ηλεκτρική ρόδα είναι ουσιαστικά ένα μικρό όχημα το οποίο επιτρέπει την ταχεία και φθηνή μετακίνηση μέσα στην πόλη. Αποτελείται από έναν τροχό και δύο σημεία ισορροπίας τα οποία βρίσκονται δεξιά και αριστερά της ρόδας ενώ πάνω της μπορεί να βρίσκεται μόνο ένας αναβάτης. Οι ταχύτητες που μπορεί να “πιάσει” η ηλεκτρική ρόδα είναι περίπου τα 25χμ/ώρα. Παρότι αρχικά φαίνεται δύσκολη στη χρήση σύμφωνα με όσους τα χρησιμοποιούν η οδήγηση είναι αρκετά  εύκολη μιας και η οδήγηση γίνεται με την κίνηση του σώματος.

Θα συναντήσουμε δύο τύπους ηλεκτρικού μονόκυκλου αυτόν που έχει και μια μικρή σέλα για να καθίσει ο αναβάτης και αυτόν που πρέπει να είναι κανείς όρθιος.

Πως οδηγείς ένα ηλεκτρικό μονόκυκλο

Ένας από τους προβληματισμούς που έχουν όσοι σκέφτονται να αγοράσουν μια ηλεκτρική ρόδα είναι το θέμα του πως θα ισορροπήσουν. Σίγουρα παρατηρώντας κάποιον που βρίσκεται πάνω φαίνεται να απαιτεί ιδιαίτερη δεξιοτεχνία και συγχρονισμό όμως η αλήθεια είναι πως πλέον όλα τα μοντέλα που υπάρχουν στην αγορά έχουν τη δυνατότητα να αυτοισορροπούν τόσο δεξιά και αριστερά όσο και εμπρός – πίσω με μηχανισμό που λειτουργεί παρόμοια με αυτό που διαθέτουν τα ποδήλατα και τα μηχανάκια.

Η οδήγηση είναι ιδιαίτερα απλή αφού το μόνο που έχει να κάνει ο αναβάτης είναι να γέρνει μπροστά ή πίσω ανάλογα με το αν θέλει να επιταχύνει ή να σταματήσει αντίστοιχα.

Η ιστορία του ηλεκτρικού μονόκυκλου

Το 1869 ο Richard Hemming πατεντάρει το πρώτο χειροκίνητο μονόκυκλο ενώ μέσα στη δεκαετία του ‘30 κατασκευάστηκα αρκετά μηχανοκίνητα μοντέλα. Η πρώτη ηλεκτρική ρόδα κατασκευάστηκε το 1977 από τον Charles Gabriel και μοιάζει αρκετά με αυτές που έχουμε σήμερα. Στην πιο σύγχρονη ιστορία η εταιρεία Bombardier ανακοίνωσε το 2003 την κατασκευή μιας ηλεκτρικής ρόδας η οποία θα χρησιμοποιούνταν για άθληση ενώ το 2004 ο Trevor Blackwell κατασκευάζει την πρώτη ηλεκτρική ρόδα με μηχανισμό αυτο-ισορροπίας. Από το σημείο αυτό και μετά όλο και περισσότεροι κατασκευαστές και εφευρέτες βελτιώνουν συνεχώς τα μοντέλα ενώ πλέον οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν πάρει τα σκήπτρα δημιουργώντας μοντέλα με ταχύτητες που φτάνουν τα 75χμ/ώρα και μπαταρίες μεγάλης διάρκειας.

Πως φορτίζω την ηλεκτρική ρόδα

Η φόρτιση της ηλεκτρικής ρόδας είναι ιδιαίτερα απλή και το μόνο που χρειάζεται είναι να διαθέτεται πρόσβαση σε ηλεκτρικό ρεύμα. Ο χρόνος που χρειάζεται μια ηλεκτρική ρόδα για να φορτίσει είναι μικρός κάτι που την καθιστά ιδανική για μετακινήσεις μέσα στην πόλη.

Απόκτησε φθηνό ρεύμα για φόρτιση στην ηλεκτρική σου ρόδα!

Βρες ποιος είναι σήμερα ο Φθηνότερος Πάροχος:

Που μπορεί  να κυκλοφορήσει η ηλεκτρική ρόδα

Ουσιαστικά για τις ηλεκτρικές ρόδες ισχύει ακριβώς ότι ισχύει και για τα ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα. Δηλαδή μπορούν να κινούνται σε ποδηλατοδρόμους όταν αυτοί υπάρχουν καθώς και σε οδούς με όριο ταχύτητας κάτω των 50χμ/ώρα. Απαγορεύεται να βρίσκονται σε δρόμους και οδούς με όριο ταχύτητας πάνω από τα 50χμ/ώρα.

Search

Γιατί Πανελλήνιο Ηλεκτρικό Ρεύμα

Γιατί Πανελλήνιο Ηλεκτρικό Ρεύμα

Βρες τον Πάροχο που σε Συμφέρει

Απόκτησε μικρότερο λογαριασμό σε ρεύμα & φυσικό αέριο!