Διαμαρτυρία για μεγάλη χρέωση στο λογαριασμό ρεύματος

Μία από τις ερωτήσεις που δέχεται πολύ συχνά η ομάδα του ΠΗΡ από τους αναγνώστες είναι αν μπορούν να κάνουν κάτι σε περίπτωση που έχουν χρεωθεί περισσότερο ρεύμα από αυτό που έχουν καταναλώσει στον λογαριασμό τους. Αρχικά να πούμε πως τέτοια λάθη γίνονται πολύ σπάνια και οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας είναι πολύ προσεκτικοί με τις χρεώσεις, όμως παρόλα αυτά είναι κάτι που μπορεί να συμβεί! Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να προβούμε σε διαμαρτυρία λόγω μεγάλης χρέωση στο λογαριασμό ρεύματος.

Ανακάλυψε τώρα τον πάροχο για μεγαλύτερη οικονομία στο ρεύμα...

Βρες τον Φθηνότερο Πάροχο εδώ!

Ένα βήμα πριν αποκτήσεις μικρότερο λογαριασμό στο ρεύμα & φυσικό αέριο!!

Ο λογαριασμός ρεύματος που λαμβάνουμε από τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να είναι έναντι ή εκκαθαριστικός, και στους δύο αυτούς τύπους μπορούμε να εντοπίσουμε κάποιο λάθος και τότε θα πρέπει να ενεργήσουμε ανάλογα.

Στον έναντι λογαριασμό η χρέωση γίνεται με βάση τα ιστορικά στοιχεία του πελάτη, βασίζεται δηλαδή στις καταναλώσεις τους προηγούμενου έτους για την αντίστοιχη χρονική περίοδο και με τον τρόπο αυτό βρίσκεται με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια κοντά στις πραγματικές καταναλώσεις. Σε περίπτωση που εντοπίσετε λάθος στον έναντι λογαριασμό τότε μπορείτε να ζητήσετε να γίνει διόρθωση, πριν αυτός λήξει, απλά δίνοντας την ένδειξη του μετρητή σας. Όμως και σε περίπτωση που δεν το κάνετε αυτό το επιπλέον ποσό συμψηφίζεται και αφαιρείται από στον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό που θα λάβετε.

Αν ο εκκαθαριστικός λογαριασμός σας είναι πολύ υψηλός μπορείτε πολύ απλά να διαπιστώσετε αν έχει γίνει λάθος κοιτάζοντας τον μετρητή του ρεύματος. Σε περίπτωση που η ένδειξη του μετρητή είναι μεγαλύτερη από αυτή που αναφέρεται στον “Πίνακα Ενδείξεων” του εκκαθαριστικού λογαριασμού σημαίνει πως έχετε καταναλώσει τις κιλοβατώρες για τις οποίες έχετε χρεωθεί. Όμως αν οι ενδείξεις του μετρητή είναι μικρότερες από αυτές που αναγράφονται στην κατανάλωση του λογαριασμού ηλεκτρικής ενέργειας τότε αυτό σημαίνει πως έχει γίνει λάθος και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο τηλέφωνο που αναγράφεται στο λογαριασμό σας έτσι ώστε να υπάρξει διόρθωση.

Αν όμως οι ενδείξεις είναι σωστές και θεωρείται πως οι καταναλωτικές σας συνήθειες δεν έχουν αλλάξει τότε μπορείτε να προβείτε στις παρακάτω ενέργειες:

Κλείστε το γενικό διακόπτη του πίνακα και ελέγξτε αν ο μετρητής της παροχής ρεύματος περιστρέφεται. Αν περιστρέφεται τότε αυτό σημαίνει πως ίσως να υπάρχει κάποια διαρροή στην εσωτερική εγκατάσταση και θα πρέπει να καλέσετε αμέσως ιδιώτη ηλεκτρολόγο ώστε να κάνει έλεγχο της εσωτερικής εγκατάστασης και να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.

Αν ο μετρητής δεν καταγράφει κατανάλωση όταν ο γενικός διακόπτης είναι κλειστός όμως εσείς συνεχίζετε να πιστεύετε ότι οι καταναλώσεις που καταγράφονται δεν είναι σωστές πρέπει να επικοινωνήσετε με τον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να γίνει έλεγχος του μετρητή σας. Σε περίπτωση που ο μετρητής σας είναι ελαττωματικός τότε γίνεται διόρθωση του λογαριασμού και άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία χρέωση. Αν όμως ο μετρητής λειτουργεί σωστά τότε επιβαρύνεστε με το κόστος του ελέγχου.

Λάθος ένδειξη στον μετρητή

Οι υπηρεσίες των προμηθευτών ηλεκτρικού ρεύματος έχουν βελτιωθεί κατά πολύ τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα τα λάθη στο λογαριασμό ρεύματος να είναι ελάχιστα. Όμως αν παρόλα αυτά νομίζετε πως ο λογαριασμός σας είναι παραφουσκωμένος τότε το πιο από που έχετε να κάνετε είναι να ελέγξετε τον μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας. Σε περίπτωση που η ένδειξη του μετρητή είναι μικρότερη από αυτή που αναφέρεται στο πεδίο “Πίνακας Ενδείξεων” του λογαριασμού σας τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στο τμήμα καταμετρήσεων στο οποίο ανήκει το ακίνητό σας και το λάθος θα διορθωθεί. Όμως και αυτό να μην κάνετε όταν γίνει η επόμενη καταμέτρηση τότε το ποσό που έχετε χρεωθεί να αφαιρεθεί από αυτό.

Ένσταση στον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας

Μια απορία που έχουν πολλοί καταναλωτές είναι αν σε περίπτωση που ο λογαριασμός ρεύματος είναι μεγάλος και διαπιστώσουν πως έχει λάθος στην καταμέτρηση μπορούν να κάνουν ένσταση στον προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος. Σε όλους τους παρόχους συμπληρώνοντας μια απλή υπεύθυνη δήλωση, την οποία συνήθως βρίσκετε στη σελίδα του προμηθευτή στο πεδίο με τα χρήσιμα έντυπα. Αφού τη συμπληρώσετε μπορείτε να τη στείλετε με email στον παροχό σας και αυτός με τη σειρά του ενημερώνει τον ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος στέλνει τεχνικό ώστε να κάνει επανάληψη της καταμέτρησης.

Μάθε τί πρέπει να κάνεις σε περίπτωση υψηλότερης χρέωσης στο λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας και Ενημέρωσε άμεσα την εταιρεία ρεύματος που ανήκεις!

Γιατί Πανελλήνιο Ηλεκτρικό Ρεύμα

Βρες τον Πάροχο που σε Συμφέρει

Απόκτησε μικρότερο λογαριασμό σε ρεύμα & φυσικό αέριο!